REEGLID



Joonistuskonkurss „Coca-Cola jõulukaravani postkaart 2025“

1. KAMPAANIA KORRALDAJA

1.1. Kampaania „Coca-Cola jõulukaravani postkaart 2025“ (edaspidi: kampaania) korraldaja ja andmete vastutav töötleja on Delfi Meedia AS, registrikood 10586863, aadress Narva mnt 13, 10151 Tallinn, Eesti, e-post klienditugi@delfi.ee, telefon 680 4444 (E–R kell 9–17) (edaspidi: korraldaja).

1.2. Kampaania viiakse läbi käesolevate reeglite alusel. Korraldajal on õigus reegleid täiendada, muuta ning vajadusel kampaania katkestada, teavitades sellest veebilehel https://delfi.ee/cocacolakonkurss.

 

2. KAMPAANIA PERIOOD

2.1. Kampaania algab 18. novembril 2025 ja lõpeb 4. detsembril 2025.

2.2. Töid saab esitada kuni 4. detsembrini 2025 (k.a.).

2.2. Parimate tööde valimine toimub perioodil 5.–11. detsember 2025, mis hõlmab:

  • Žürii valikut – korraldaja moodustatud žürii valib ühe parima töö

  • Rahvahääletust - veebihääletus kestab vähemalt viis (5) päeva ja toimub veebilehel https://delfi.ee/cocacolakonkurss. Hääletuse algusest teavitatakse osalejaid e-posti teel.

2.4. Võitjad valitakse ja kuulutatakse välja hiljemalt 12. detsembril 2025. Võitjatega võetakse ühendust telefoni või e-posti teel ning võitjate nimekiri avaldatakse veebilehel https://delfi.ee/cocacolakonkurss.

 

3. KAMPAANIA TERRITOORIUM

3.1. Kampaania korraldatakse ja viiakse läbi Eesti territooriumil.

 

4. KAMPAANIA EESMÄRK JA OSALUSTINGIMUSED

4.1. Kampaania eesmärk on leida Coca-Cola jõulukaravani ametlik postkaardi kujundus.

4.2. Konkursil võivad osaleda kõik Eesti elanikud vastavalt punktile 10.2, kes esitavad oma töö vastavalt käesolevatele reeglitele.

4.3. Konkursile saadetavad tööd peavad olema Coca-Cola ja jõuluteemalised.

4.4. Osalemiseks tuleb joonistus laadida üles kampaania veebilehele https://delfi.ee/cocacolakonkurss

4.5. Üks osaleja võib esitada mitu tööd.

4.6. Konkurss toimub kahes kategoorias:

  • Rahvalemmik – valitakse avaliku hääletuse teel Delfi portaalis

  • Coca-Cola lemmik – valitakse korraldaja moodustatud žürii poolt.

4.7. Tööd üles laadides kinnitab osaleja, et:

·      töö on originaalne ja tal on kõik vajalikud õigused;

·      töö ei riku kolmandate isikute õigusi, sh autoriõigusi ja intellektuaalomandi õigusi

·      töö ei ole valminud kellegi teise poolt; töö esitaja on ise töö autor

·      osaleja nõustub käesolevate reeglitega

·      töö ei sisalda solvanguid, vägivalda, pornograafiat ega muud ebaseaduslikku sisu

 

5. TÖÖSISU NÕUDED

5.1. Töö saab esitada nii paberil, saates need postiga Delfi kontorisse, kui ka digitaalsel (PDF, JPGE või TIFF) kujul. Üleslaetud fail peab olema kõrge kvaliteediga prindifail, mis võimaldaks illustratsiooni digitaliseerimist ning trükkimist. See tähendab suurt resolutsiooni (nt 300 DPI või kõrgem), õigeid värviprofiile (nt CMYK) ja formaati, mis säilitab detailid (nt PDF, JPGE, TIFF). Paberkujul töid esitades peab see olema esitatud A4 formaadis. Digitaalselt esitades peab joonistus olema mõõdus 1240×1748 pixlit.

5.2. Töid, mis rikuvad õigusi või sisaldavad ebaseaduslikku sisu, ei arvestata.

 

6. TÖÖDE AVALDAMINE

6.1. Kõik laekunud tööd avaldatakse jooksvalt Delfi portaalis ja korraldaja poolt määratud artiklite galeriides (https://delfi.ee/cocacolakonkurss).

6.2. Korraldajal on õigus esitatud töid kasutada ja toimetada toimetuslikel ning turunduslikel eesmärkidel ilma täiendava kokkuleppe või tasuta.

6.3. Parimate tööde disainid prindidakse Coca-Cola postkaartidele ning neid kasutatakse ametlikul Coca-Cola jõulukaravani üritusel.

6.4. Postkaardidele märgitakse: “See postkaart on valminud Coca-Cola ja [võitja nimi] koostöös.”

 

7. ŽÜRII JA RAHVAHÄÄLETUS

7.1. Žürii koosseisu moodustab korraldaja.

7.2. Rahvahääletus toimub veebilehel https://delfi.ee/cocacolakonkurss ja kestab vähemalt viis (5) päeva.

7.4. Võitjad kuulutatakse välja hiljemalt 12. detsembril 2025, teave avaldatakse https://delfi.ee/cocacolakonkurss portaalis ning võitjatega võetakse ühendust telefoni või e-posti teel.

 

8. AUHINNAD JA VÕITJATEGA KONTAKTEERUMINE

8.1. Mõlema kategooria (žürii ja rahvalemmiku) võitjad saavad:

  • 500 € suuruse krediidi, mida saab kasutada vabalt valitud viisil;

  • ühe kasti Coca-Cola karastusjooke

8.2. Mõlema võitja töid võib koheselt kasutada, sh trükkida ametlikele Coca-Cola postkaartidele, mida jagatakse tasuta Coca-Cola jõulukaravani üritusel, isegi kui võitjatega ei ole veel ühendust võetud.

8.3. Korraldajal on õigus võitjatega ühendust võtta kuni 5 tööpäeva pärast võitjate väljakuulutamist. Võitjatega võetakse ühendust telefoni või e-posti teel. Kui ühendust ei õnnestu võtta, jääb korraldajale õigus töid kasutada ilma täiendava loata.

8.4. Coca-Cola jätab endale õiguse välja anda eriauhindu.

 

9. OSAVÕTJATE ÕIGUSED JA KOHUSTUSED

9.1. Osaleja annab korraldajale tähtajatu ja tasuta õiguse kasutada ning levitada tööd kampaaniaga seotud tegevustes (sh turundus, toimetus, reklaam, avalik eksponeerimine).

9.2. Osaleja annab Coca-Colale tähtajatu õiguse kasutada võidutöid Eestis ja teistes Balti riikides Coca-Cola jõulukaravani ürituste raames.

9.3. Korraldajal on õigus võitja nime ja võidutööd avaldada artiklites, sotsiaalmeedias ja reklaammaterjalides ilma lisatasuta.

 

10. OSALUSPIIRANGUD

10.1. Kampaanias ei või osaleda korraldaja ja turustaja töötajad, kampaaniaga seotud teenuseid osutava reklaamiagentuuri töötajad ja muud isikud, kelle tööandja osaleb korraldaja tellimusel otseselt või kaudselt kampaania läbiviimises, ning kõikide nimetatud isikute perekonnaliikmed.

10.2. Kampaanias osalemiseks peab olema vähemalt 13-aastane (k.a.). Alla 18-aastased osalejad peavad esitama vanema või eestkostja kirjaliku nõusoleku. Vanema nõusolekuvormi saab alla laadida siit: https://delfimeedia.ee/wp-content/uploads/2025/11/Vanemliku-nousoleku-ankeet.docx. See tuleb täidetud kujul esitada koos tööga (digitaalselt üles laadides või Delfi kontorisse saates).

 

11. VÕITUDE KÄTTETOIMETAMINE

11.1. Kampaania korraldaja katab kõik auhindade kättesaamise kulud.

 

12. KORRALDAJA VASTUTUS

12.1. Korraldaja ei vastuta:

  • tehniliste tõrgete eest (nt faili üleslaadimise või e-posti edastamise probleemid);

  • esitatud tööde sisu eest;

  • hääletuse turvalisuse või manipuleerimise eest;

  • osalejate õiguste rikkumise eest kolmandate isikute suhtes.

 

13. REEGLITE MUUTMINE

13.1. Korraldajal on õigus muuta kampaania tingimusi või katkestada kampaania, teavitades sellest veebilehel https://delfi.ee/cocacolakonkurss.

 

14. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

14.1. Isikuandmete vastutav töötleja on Delfi Meedia AS, registrikood 10586863, aadress Narva mnt 13, 10151 Tallinn.

14.2. Töödeldavad andmed: osaleja nimi, e-posti aadress ja telefoninumber.

14.3. Andmeid kasutatakse võitjaga kontakteerumiseks ja kampaaniaga seotud teavituste saatmiseks.

14.4. Andmeid säilitatakse kuni 3 kuud pärast kampaania lõppu, välja arvatud võitjate andmed, mida hoitakse seadusest tuleneva raamatupidamis- ja aruandluskohustuse täitmiseks kethiva seadusandluse alusel.

14.5. Osalejal on õigus oma andmetele ligi pääseda, neid parandada või kustutada vastavalt Euroopa Liidu andmekaitse määrusele (GDPR nõuetele). Taotlus tuleb esitada e-posti teel aadresile klienditugi@delfi.ee, millele korraldaja vastab GDPR-I nõuetele vastavalt ühe (1) kuu jooksul.

14.6. Täpsemad andmekaitsetingimused on avaldatud aadressil: https://delfimeedia.ee/andmekaitsetingimused/

 

15. PRETENSIOONID JA LISAINFORMATSIOON

15.1. Küsimused ja pretensioonid tuleb esitada märksõnaga „Coca-Cola jõulukaravani postkaart 2025“ aadressile:
Delfi Meedia AS, Narva mnt 13, 10151 Tallinn, või e-posti teel klienditugi@delfi.ee.

15.2. Pretensioonid lahendatakse 14 kalendripäeva jooksul alates kättesaamisest.

15.3. Lisainfo telefonil 680 4444 (E–R 9–17).

 

16. MUUD SÄTTED

16.1. Kampaania reklaamides esitatud teave on informatiivne.

16.2. Käesolevatele reeglitele ja neist tulenevatele vaidlustele kohaldatakse Eesti õigust.

16.3. Kõik vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel, kokkuleppe mittesaavutamisel Eesti Vabariigi pädevas kohtus.

16.4. Kampaanias osalemine tähendab nõusolekut kõigi reeglite ja korraldaja otsustega.

16.5. Auhindu ei saa teiste esemete vastu.

16.6. Korraldajal on õigus kampaania lõpetada vääramatu jõu või oluliste rikkumiste tõttu, teavitades sellest avalikult kampaanialehel.